Verbeter eenvoudig je CX

Integreer sales en aftersales

Zendesk ontwikkelt de beste tools om je klantervaring te verbeteren. Door de integratie van deze tools creëer je unieke kansen om jouw bedrijf te onderscheiden.
Zendesk Sell CRM biedt je verkopers een eenvoudige tool om sneller en beter deals af te kunnen sluiten, new business aan te trekken en je bestaande klanten te managen.
Zendesk Support ondersteunt je klantenserviceteam met een eenvoudig systeem om vragen vanuit alle kanalen te volgen, te prioriteren en op te lossen.
The Sales Studio is Zendesk Sell EMEA Partner of the Year 2021 en beschikt over gecertificeerde medewerkers zodat jij als klant verzekerd bent van de optimale kwaliteit van onze dienstverlening.

Maak kwaliteit schaalbaar

Integreer de systemen van de afdelingen die het meest klantcontact hebben, zodat je bij elke interactie de juiste context hebt en de klant kunt verbluffen. Zo verbeter je je klantenbinding en behoud je klanten langer. Het complete 360-graden klantbeeld is nu eenvoudig binnen handbereik. Ook voor jouw organisatie!

Verbeterde klantgesprekken

78%

74%

Betere samenwerking tussen support- en salesteams

83%

Meer transparantie om betere zakelijke beslissingen te nemen

 

Never ever miss a lead

Dagelijks heeft je supportteam contact met bestaande klanten waaruit up- en cross-sell mogelijkheden voortvloeien. Daarnaast komen er ook vaak salesleads binnen via deze klantenservicekanalen. Dankzij de eenvoudige integratie tussen sales- en supportsystemen van Zendesk, kun je met een klik op de knop die lead doorzetten naar het salesteam. Zo zorg je ervoor dat er geen verkoopkansen blijven liggen en verbeter je onderlinge samenwerking tussen je teams.

Overtref de verwachtingen van je klant en win tijd terug

Klanten hebben een bepaalde verwachting over de service die je als bedrijf verleent en zien geen verschil tussen sales en support. Dat betekent dat jouw salesteam dagelijks tijd kwijt is met het oplossen van vragen die eigenlijk bedoeld zijn voor het supportteam. De salesmedewerker kan eenvoudig de vraag of klacht van de klant in zijn CRM registreren en vervolgens doorzetten naar het supportteam. Overtref de verwachting van de klant door deze tickets automatisch met de hoogste prioriteit te behandelen.

Zo is de klant snel geholpen en winnen de salesmedewerkers tijd terug om te besteden aan zaken waar zij goed in zijn, namelijk de verkoopgerichte activiteiten.

Maak je support-interacties zichtbaar voor sales

In het creëren van een compleet klantbeeld zijn de interacties die de klant met de supportmedewerkers hebben gehad onmisbaar. In Zendesk Sell CRM zie je op de klantkaart in één oogopslag alle nieuwe en open tickets en kun je eenvoudig de complete historie raadplegen. Hierdoor zijn je salesmedewerkers altijd volledig op de hoogte van wat er speelt. Voorkom frustratie door altijd goed geïnformeerd en op het juiste moment contact op te nemen.

Alle voordelen op een rijtje

1

Al het klant contact in één systeem

2

Snelle communicatie tussen afdelingen

3

Hoge gebruiksvriendelijkheid

4

Verbeterde Customer Experience

5

Verbluf de klant en win waardevolle tijd terug

Neem direct contact op

Bel Walter op
+31 (0)854016803

of vul het formulier in en wij nemen contact met je op!

Hartelijk dank voor je bericht!
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.
Oeps er ging iets mis. Probeer het opnieuw.