Monday.com WorkOS

klantenservice voor monday.com teams

Zorg voor een gestroomlijnd support proces met monday.com Service. Verander van reactief naar proactieve communicatie.

Neem contact op
ó
f probeer monday.com 14 dagen gratis uit!

Kant-en-klare oplossing
voor geweldige klantenservice

Monday.com Service is de perfecte oplossing voor ticketing.
Beheer alle klantverzoeken overzichtelijk op één platform, automatiseer processen en volg elk ticket van start tot oplossing. Verbeter je service en houd teams volledig gesynchroniseerd voor snellere oplossingen.

Ticket beheer
Multi-channel
ondersteuning
AI & 
Automatiseringen
SLA tracking
Voorraad & orders
Kennisbank
Asset management
(Binnenkort)
Klantportaal
(Binnenkort)

Starten met monday.com service?

The sales studio is gespecialiseerd in het implementeren van monday.com.
Als officiële monday.com partner biedt the sales studio een optimale mix van kennis en expertise om monday.com Service optimaal in te zetten binnen je organisatie.

Monday.com
onboarding

Ontdek hoe wij jouw organisatie kunnen transformeren met een geoptimaliseerde monday.com setup. Het verbeteren van de workflows en het ondersteunen bij de onboarding van de verschillende teams.
Over monday onboarding

Monday.com
Consultancy

Heb je een specifiek vraagstuk waar je hulp bij nodig hebt?
Wij beschikken over ervaren consultants die je kunnen helpen bij het oplossen van complexe problemen rondom je monday.com setup.
Vraag een gratis consult aan

Monday.com
Training

Heb je het gevoel dat er meer uit jullie monday.com setup te halen valt, maar ontbreekt het aan tijd en/of kennis? Wij bieden trainingen op maat aan. Zowel klassikaal als individueel en afgestemd op jullie behoefte.
Monday.com trainingen

Monday.com
Continuous Improvement

Wij op als jouw "partner in improvement". Naast de basisondersteuning voor monday.com, helpen wij jullie pro-actief maandelijks in het optimaliseren van jullie omgeving en de processen.
Continuous Improvement

Klaar voor de volgende stap?

Neem vrijblijvend contact op.

Hartelijk dank voor je bericht!
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.
Oeps er ging iets mis. Probeer het opnieuw.

Waar wil jij monday.com voor gebruiken?