Monday.com WorkOS

Continu blijven verbeteren met the sales studio

1
Een persoonlijke consultant die jouw bedrijf en processen begrijpt en met je meedenkt
2
Wij bieden waardevolle oplossingen, ongeacht de veranderingen in personeel, processen of software
3
Wij streven ernaar je actief te inspireren, zonder af te wachten tot er vragen worden gesteld
4
Zeg vaarwel tegen oude SLA-contracten en omarm een nieuw tijdperk van actief partnerschap

Onze abonnementen

basic

€349/maand *
Altijd een expert ter beschikking
  • Langetermijn partnership
  • Dedicated buddy
  • Analyse BI tool met maandelijks rapportage over het gebruik en adoptie
  • Monthly Recap en doorlopen van nieuwe features
  • Waar lopen jullie tegenaan?
  • Dagelijkse support voor admins
  • Make.com expert
  • Verandermanagement expert
  • User management: rollen, rechten, machtigingen, users toevoegen
  • Onboarding sessie nieuwe gebruikers (1x per maand)
  • Support voor Enterprise features
  • Geen change requests
  • SLA - vragen worden in de maandelijkse meeting behandeld

PRO

Op aanvraag
Professionele ondersteuning
  • Langetermijn partnership
  • Dedicated buddy
  • Analyse BI tool met maandelijks rapportage over het gebruik en adoptie
  • Monthly Recap en doorlopen van nieuwe features
  • Waar lopen jullie tegenaan?
  • Dagelijkse support voor admins
  • Make.com expert
  • Verandermanagement expert
  • User management: rollen, rechten, machtigingen, users toevoegen
  • Onboarding sessie nieuwe gebruikers (1x per maand)
  • Support voor Enterprise features
  • 1x Change requests
  • SLA - vragen worden binnen 24 uur opgepakt (tijdens kantooruren)

Premium

Op aanvraag
Het meest complete pakket
  • Langetermijn partnership
  • Dedicated buddy
  • Analyse BI tool met maandelijks rapportage over het gebruik en adoptie
  • Monthly Recap en doorlopen van nieuwe features
  • Waar lopen jullie tegenaan?
  • Dagelijkse support voor admins
  • Make.com expert
  • Verandermanagement expert
  • User management: rollen, rechten, machtigingen, users toevoegen
  • Onboarding sessie nieuwe gebruikers (1x per maand)
  • Support voor Enterprise features
  • 2x Change requests
  • SLA - vragen worden binnen 3 uur opgepakt (tijdens kantooruren)

* Prijs per maand, o.b.v. jaarcontract,
maandelijks gefactureerd

Meer informatie?

We kijken graag samen naar de optimale inzet van monday.com binnen je organisatie.

Hartelijk dank voor je bericht!
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.
Oeps er ging iets mis. Probeer het opnieuw.